Sunday 19 June 2016

Colouring Page Giveaway / wzor do pokolorowania- rozdanie

Hi all
It is Beautiful Sunday and I have something very special for you.
For the very first time I'm giving away one of my designs for you to print and colour.
And because I'm going on my holiday tomorrow I probably will not be posting till I come back so it will be something nice before I go :)

Here are the rules
You can print the image straight from my blog for free and colour it using whatever you like...use your imagination :D
Then when you finish please send it to me via e-mail kuriatam@wp.pl or if you publishing credit me as an artist and tag in the post: my blog my Facebook page or my personal profile  and allow me to use your finished piece here, on my Facebook page or Instagram.
I'm really excited about it and hope you like that idea

Witam
Dzis piekna niedziele  i mam dla was cos naprawde wyjatkowego.
Po raz pierwszy tu na blogu i w ogole przygotowalam wyjatkowe rozdanie dla wszystkich i zupelnie za darmo :D... Oddaje wam jednen z moich ulubionych wzorow do pokolorowania. 
A ze jutro zaczynam urlop i prawdopodobnie nie bede miala mozliwosci pisania tutaj az do mojego powrotu, pomyslalam ze bedzie to mila niespodzianka zanim wyjade :)

A tutaj zasady
Mozesz wydrukowac bezposrednio z mojego bloga ponizszy wzor i pokolorowac wedlug swojego uznania i czym tylko sobie zamarzysz,,,,uzyj swojej wyobrazni :)
A kiedy praca bedzie juz gotowa przyslij do mnie na adres kuriatam@wp.pl lub jesli bedziesz gdziekolwiek ja publikowac zaznacz w poscie kto jest autorem wzoru...uzyj jednego z tych linkow aby mnie dodac do posta. Moj blog lub moj profil na Facebooku albo moja strone na Facebooku  i pozwol mi wykorzystac twoja prace na moim blogu, stronie na Facebooku i Instagramie

Jestem bardzo podekscytowna i z niecierpliwoscia czekam na wasze dziela


No comments:

Post a Comment