Sunday 10 April 2016

Teddy Bear colouring book in making / Kolorowanka z misiami- progres

As lots of you know I love teddy bears and one of my dreams in my art is to make colouring books to make other peoples life better, more colourful, more relaxing and fun.
I have milions of ideas in my head for my colouring books,,,but of course it wouldn't be me if I didn't do a teddy bear one :)
Hope you will like it,,, Any advise, suggestions would be much appreciated if you would like to share it with me...
I love intricate work, and it will cover other books I hope (if anyone would like to buy them ;) ) as mandalas, quotes, fairy tales, animals...and lots lots more... All magical and very special :)
Hope you will join me in my adventure and I will find positive crazy people who love to colour in ...
Here are some of my teddies...I couln't resist to colour them straight away, but they are scanned before colouring so don't worry...:) they will find the place in my colouring book...I'm so excited about it...I could dance and dance from excitement 

To colour these teddies I used of course my gorgeous Chameleon Pens. Here is the page with all informations about them

Let me know what do you guys think about my ideas... Why should I keep my art only for myself when hundreds of people in the world could enjoy it too :D

Wiele z was zna moje umilowanie do misiakow i moje marzenia o stworzeniu kolorowanek dla doroslych/dzieci. Moim celem jest dodanie do waszego zycia odrobiny przyjemnosci, relaksu, zabawy, koloru i czasu dla siebie. To swietny sposob na rozladowanie stresu, wyciszenie jak rowniez na budowanie kreatywnosci.
Mam miliony pomyslow w glowie na moje kolorowanki...ale oczywiscie to nie bylabym ja gdybym nie zaczela od prostych ale jakze slodkich misiakow :)
Mam nadzieje ze ksiazka przypanie wam do gustu...ale oczywiscie jesli macie jakies uwagi, sugestie bylabym bardzo wdzieczna za podzielenie sie nimi ze mna...to by bardzo ulatwilo mi prace, zwlaszcza ze bede to robic dla was, dla waszej przyjemnosci kolorowania.
Uwielbiam zawile, pelne szczgolow rysunki wiec i to znajdzie sie w moich kolorowanakach ( oczywiscie jesli znajda sie osoby chetne na nabycie moich ksiazek) takie jak mandale, pozytywne afirmacje, magiczny swiat wrozek, syren i innych kreatur, zwierzeta,,, 
Mam nadzieje ze zechcecie towarzyszyc mi w mojej podrozy przez swiat magii , ze znajda sie pozytywnie zakreceni ludzie, ktorzy kochaja kolorowac...
Tutaj kilka moich misiow...oczywiscie nie moglam sie powstrzymac aby od razu ich nie pokolorowac,,,ale nie martwcie sie, pamietalam o zrobieniu skanow przed kolorowaniem :) wiec znajdziecie je w mojej kolorowance... Jestem podekscytowana do granic mozliwosci, moglabym tanczyc i tanczyc z ekscytacji :D

Do pokolorowania miskow uzylam moich wsapnialych pisakow Chameleon. Tutaj znajdziecie wszystkie niezbedne informacje o nich

Dajcie znac co myslicie o moich pomyslach...Pomyslalam sobie: Dlaczego mialabym zatrzymac soje prace tylko dla siebie jak setki ludzi na calycm swiecie mogliby rowniez sie niemi cieszyc :D





Forgot to say I did a video while colouring of Birthday teddy bear.. Jus have to learn how to edit it for you to see

zapomnialam dodac ze nagralam filmik podczas kolorowania urodzinowego misia, musze tylko nauczyc sie jak zedytowc film aby byl mily do ogladania








It is so shame the pictures don't show real beauty of the colours... I might have to work on my photographic skills as well

Szkoda ze zdjecia nie oddaja prawdziwego piekna kolorow... Mysle ze bede musiala rowniez popracowac nad moimi umiejetnosciami forografowania





No comments:

Post a Comment