Friday 25 March 2016

Blackpool Fitness Convention

Hi all
I haven't been here for quite long...oooopsss, sorry for that
I went to Blackpool to swet a lot during fitness classes. It was great break from everything and healthy way to spend some time....
This will be a quick post with some photos as I don't want you to get bored with what I do in my free time ;)
It is good to come back to drawing and painting :) I have few projects to finish for Chameleon Pens and hopefuly will make another tutorial for you to have some fun.
I would be really happy if you could leave some comments from time to time to help me stay motivated. I really would like that place to be alive :)

Czesc Wszystkim
Przepraszam ze nieobecnosc na blogu tak dlugo.
Bylam w Blackpool zeby wycisnac z siebie siodme poty uczestniczac w roznych klasach. Bylo swietnie, tak przerwa od wszystkiego czasem naprawde sie przydaje aby naladowac baterie na nastepne miesiace pracy... No swietna droga do zdrowego spedzenia czasu, uwielbiam to
To bedzie krociutki post z kilkoma zdjeciami z imprezy, nie chce was zanudzac tym co robie w  wolnym czasie ;)
Dobrze jest wrocic do rysunkow i malowania :) Mam kilka projektow do skonczenia dla Chameleon Pens i mam nadzieje na zrobienie krotkiego tutotialu dla was  tak dla zabicia czasu.
Byloby super jakkbyscie od czasu do czasu zosawili jakis komentarz u mnie na blogu zeby pomoc mi utrzymac motywacje do pisania. Naprawde bardzo mi zalezy aby to miejsce zylo :)





I did these classes and much more :)
Bralam udzial w tych i wielu innych kasach :)



Ariel Silk Class
Nauka roznych poz na tasmach






Watching Funny Girls Performing...That was really professional and great fun too
Przedstawienie Zabawnych dziewczyn,,,,profesjonalnie i zabawnie... Naprawde super


Having Fun at hotel.... I have really nice bum. Haven't I???

Troche wyglupow w hotelu. Niezly tylek mam co nie?


And Finally Gala dinner, show and dancinh on Saturday night :D
I wreszcie kolacja, show i tance :D


I  covered my friend's face as I wasn't sure is she would be happy to be seen on my blog ;)
Zaslonilam twarz mojej towarzyszki na Gali, nie bylam pewna czy bedzie chciala widniec na moim blogu ;)



See you soon
Do zobaczenia

No comments:

Post a Comment