Friday 29 January 2016



One of my biggest passion is drawing intricate illustration, and this is probably direction of my art I really want to follow...Don't take me wrong I love salt dough too, but Salt dough is more like hobby to me and my drawings I want to offer to people (my lovely customers) as cards, prints, mugs, notebooks etc. This is what I will sell once launch an on-line shop :) And I'm really excited about this.
I would be greatful for any feedbacks about my work as I want to offer the best of myself to my future customers...

The patterns I used to fill in the cats is my original idea, which was born when I was in primary school. At that time I wan't interested of learning biology, geography, history etc. I liked only two subjects art and sports....rest of them could simply not exist. But they were there so I draw to kill the time. I was good at this...
And when I started to draw my pictures I thought this is it! It will match my ideas in art.

I love intricate art, mixed media and this is what you will see on my blog... And Even if you saw my salt dough teddy bears you saw my patterns on one of them.

I wanted to show you how my illustration came to life from the idea in my head to finished result, so i did photos during all process.

Jedna z moich najwiekszych pasji jest rysowanie skomplikowanych wzorow i umieszczanie ich w okreslonych tematach, I mysle ze jest to wlasnie droga, ktora chcialabym podazac w moje wesolej tworczosci. Nie zrozumcie mnie zle, ja kocham lepic z masy solnej, ale traktuje to jako hobby, natomiast moje rysunki, wzory, projekty chcialabym zaoferowac moim potencjalnym kupcom w postaci kartek okolicznosciowych, odbitek, kubkow z nadrukami, notebukow i innych wyrobow. To jest wlasnie to co chcialabym zamiescic w moim sklepiku internetowym kiedy juz bedzie otwarty.
Bylabym bardzo wdzieczna za jakiekolwiek feedbacki na temat moich prac, bardzo by mi to pomoglo w decyzjach co zaoferowac i w jakiej postaci.

Wzor jakiego uzylam  w tym rysunku,jest moim oryginalnym pomyslem zrodzonym jeszcze w szkole podstawowej. W tamtym czasie nie bardzo bylam zainteresowana nauka wiekszosci przedmiotow, nie interesowala mnie bilogia, geografia czy historia. Jedynymi przedmiotami na ktore czekalam byla plastyka i wychowanie fizyczne. Wiec dla zabicia czasu na mniej interesujacych mnie przedmiotach rysowalam wlasnie tego typu wzorki i naprawde bylam w tym dobra ;)

Kiedy zaczelam rysowac moje obecne rysunki, pomyslalam ze moje wzory z dziecinstwa idealnie pasuja w moje zawile, skomlikowane wyobrazenia tematow.

Zawile, skomplikowane wzory i mixed media to jest wlasnie to co kocham najbardziej i na pewno wiele prac tego typu bedziecie mogli ogladac na moim blogu....
Nawet jesli spojrzycie na moje wyroby z masy solnej, wiele z nich tez ma malowane, zawile wzorki,

Dzisiaj chcialam wam pokazac caly proces od idei do skonczonego projektu, dlatego tez zrobilam zdjecia w czasie pracy...milego ogladania


Idea in my callendar/ zarys pomyslu w kalendarzu


 Sketch/ zarys projektu






 Final result/ Koncowy rezultat


 Prints available/ Dostepne odbitki

No comments:

Post a Comment