Wednesday 12 February 2014

Nails!!!! :)

Good evening!!!!
Today some more photos of my nail work.... as I promised my lovely client Lizzy to add some more photos by the end of this week ;)
Lizzy hope you will enjoy visiting my blog...
These are made some time ago but think you can find here some good ideas for your own nails :)
I had really busy day today. Zumba class in the morning then baby sitting for my friend, then my daugter's gymnastics class...jus a few hours at home today.... hope to work on some salt dough tonight as well, which will be adding soon

Witam!!!
Dzisiaj troszke moich pazurowych prac... poniewaz obiecalam jednej z moich klientek ze do konca tygodnia dodam troche zdjec.... Mysle ze przez kilka dni bede dodawac fotki z paznokciami.
Nie sa to najswiezsze zdjecia ale mysle ze znajdziecie troche fajnych pomyslow na wasze paznokcie

Dzisiaj mialam pracowity dzien, ale bynajmniej nie byly to paznokcie ani zadna masa solna. Rano mialam Zumbe potem zajmowalam sie dziecmi kolezanki, nastepnie pojechalam z dzieciakami na gimnastyke(moja cora chodzi ) wiec tak na rawde na nic dzis czasu nie bylo...Mam nadzieje ze uda mi sie dzisiaj troszke pomalowac mase solna,,,bo wiele aniolow i barankow czeka na pomalowanie












2 comments:

  1. Piękne są wszystkie ! :) Monika podziwiam Twój talent! :) Potrzeba naprawdę dobrej ręki, żeby coś takiego stworzyć :)

    ReplyDelete
  2. Jejku Kasiu kochana, dziekuje za tak mily komentarz i ze zagladasz do mnie... to mnie bardzo ale to bardzo cieszy... Robie to co kocham i robie to by innym sprawic odrobinke radosci,,,,wiec duzo serca wkladam w to co robie wiec i czasem cos uda mi sie fajnego wydziubac :)

    ReplyDelete